Breaking News

Trebao sam putovati za Italiju i kada sam otisao u kinesi butik da kupim kofer i već kad sam stigao na kasi je bila kineskinja i pitam je gde se nalaze koferi, zatim me je odvela dole u podrumu gledam ja koji mi kofer odgovara i već kada sam se odlučio pacim pogled da vidim gde je kineskinja, a ona skinula se gola i mazi se i bulji u mene i pokazuje prstom na mene da joj pridjem. Se*s sa kineskinjom je bio predobar, krenuo sam na putu srećan i zadovoljan.

Trebao sam putovati za Italiju i kada sam otisao u kinesi butik da kupim kofer i  već kad sam stigao na kasi je bila kineskinja i pitam je gde se nalaze koferi, zatim me je odvela dole u podrumu gledam ja koji mi kofer odgovara i već kada sam se odlučio pacim pogled da vidim gde je kineskinja, a ona skinula se gola i mazi se i bulji u mene i pokazuje prstom na mene da joj pridjem. Se*s sa kineskinjom je bio predobar, krenuo sam na putu srećan i zadovoljan.