Breaking News

(18+) EROTSKA ISPOVEST – sex sa najboljom frendicom…

Elena mi je bila najbolja frendica…
Druzili smo se od djetinstva i uvijek me je privlacila, potajno sam gledao njene, prije vremena narasle grudi, fantasticne butine, jebozovne usne i kao manijak po 8-10 puta dnevno mastrubirao zamisljajuci nju…
Bila je stroj:-)
Nase prijateljstvo nije trajalo bas dugo, odselila je u drugi dio grada i nismo se vidjeli duze vrijeme…
U tom periodu, ja sam narastao, razvio se, trening me je stesao u jako zgodnog i jebozovnog mladica…
4-5 godina kasnije, ocistio sam prvu godinu fakulteta i izasao u jedan kafic da proslavim…
Pomalo smo se zalokali, i odjednom sam osjetio kako mi neko zatvori oci sa ledja…
Nisam imao zivaca cekati da vidim ko je, okrenuo sam se i vidio nju!!!
Bila je jos savrsenija…
Fantasticna, prezgodna, preje*ozovna, jako se*y:-)
Zamolio sam je da ostane jos malo, pa cemo zajedno kuci, posto vec je bilo kasno…
Nakon sat vremena, renuli smo kuci, a ona mi rece da joj se ne ide kuci, posto je kod kuce vjerovatno njena mama sa momkom, pa bi mogli jos ostati napolju…

Uzeli smo par piva, grickalica i sjeli u park…
Razgovarali smo i nakon jos par piva,osjetio njen požudan pogled…
Priblizio sam joj se, dodirnuo joj usne vraznim i vrelim usnama, na sto mi je ubacila jezik duboko u usta…
Ljubili smo se, a ja sam joj zavukao ruku ispod minice i napipao vlazne gacice, prstom sam ih gurnuo u stranu i na prst mi se srucila ogromna kolicina pi*inog sokica:-)
Dodirnula mi je jako ukrucenu (17cm) dugu debelu batinu, sto me je izludilo…
Bili smo napolju, u parku, 1:30 ujutro…
Izvadila mi je ki*u i stavila je onako ogromnu u svoja uska mala vlazna i vrela usta:-)
Osjetio sam kako mi je stihija krvi navrla u penis…
Pocela mi je zatim lizati jaja, bilo je fantasticno, radila je to savrseno…
Zamolio sam je da ustane, a ona je skinula gacice, kleknula na klupu na kojoj smo sjedili, ruke stavila na zaslon i molila me da je je*em…
Bio sam kao u bunilu, vidio sam samo nju, njeno savrseno tijelo i bio svjestan svoje moci u tom trenutku, jer jako me napalila…
Stavio sam joj kitu tik uz prelijepu i preusku pi*kicu, a ona ga je rukom gurnula dalje…
Stavio sam polovinu pe*isa u nju, i stresao se od gotive, bila je tako uska, vlazna, vrela, aaaaaaahhhhhh polako sam joj ga pristavljao, a onda me je zamolila da joj ga nabijem do jaja, so sam i ucinio…
Bolno je uzdahnula, nasmjesila se i rekla jos, jos ,jos, dzaba ti bicepsi, tricepsi, nista mi nemozes…
Zabio sam joj ga do jaja i ka*ao je najjace sto sam mogao, jaja su pljuskala po međjici tolikom ucestaloscu da je zvuk djelovao kao da neko kuca na pisacoj masini…
Voljela je to, uzivala je, a Boga mi i jaaa:-)
Dugo mi je trebalo da svrsim, jer popio sam, ali nakon 5-6 minuta nase obostrane se*ualne manije, nalozenosti i jako vartrenog i fantasticnog se*a rekla mi je svrsavammmm,odgovorih i ja…
Rekla je sv*si u mene, imam diafragmu…
Srucio sam svu spe*mu iz jaja u njenu prelijepu pi*kicu…
Nakon sto smo ustali i poceli se ljubiti, primjetili smo kako nas je neki par pomno gledao, tako da smo odlucili promijeniti atmosferu…
Otisli smo kod mene, jebali smo se u liftu, kupaonici, na trpezarijskom stolu, gdje god smo stigli:-)
I danas kada napravi kolac sa vutrom i maslacem, pozove me i fantasticno se iskaramo:-)
Ima momka, ali joj vise prijam, jer „imam prelijepu ki*u“:-)
To mi je najbolji kompliment koji sam primio:-)
Tako mi odrzavamo svoje dugogodisnje prijateljstvo i dan danas:-)