Breaking News

Imam 18 godina i juce sam spavala sa drugom na 300 eura jer sam morala,znaci morala sam nesto platit za fax i nisam imala novac tak oda sam se morala snaci,a imam druga koji je veoma bogat i znam da mu se svidjam jer je par puta pokusao da me odradi ali sam odbila to,i nazvala sam ga navece da prosetamo i rekla sam mu sta nudim odmah je pristao,kako smi bili blizu parka otisli smo u park i tu smo se i posexali,ujutru mi je doneo novac i rekao kad god zelim da mu se javim u vezi sexa.



Imam 18 godina i juce sam spavala sa drugom na 300 eura jer sam morala,znaci morala sam nesto platit za fax i nisam imala novac tak oda sam se morala snaci,a imam druga koji je veoma bogat i znam da mu se svidjam jer je par puta pokusao da me odradi ali sam odbila to,i nazvala sam ga navece da prosetamo i rekla sam mu sta nudim odmah je pristao,kako smi bili blizu parka otisli smo u park i tu smo se i posexali,ujutru mi je doneo novac i rekao kad god zelim da mu se javim u vezi sexa.