Breaking News

Kupao sam se sa sestrom od tetke u bazenu, htela je da je učim da roni pod vodom, sve je izgledalo tako normalno do trenutka kad je izronila nije imala brushalter ispao joj u vodi, onda sam ja zaronio i našao ga… ali kada mi je rekla da joj ga namestim, bilo mi je malo glupo, skupio sam muskost



Kupao sam se sa sestrom od tetke u bazenu, htela je da je učim da roni pod vodom, sve je izgledalo tako normalno do trenutka kad je izronila nije imala brushalter ispao joj u vodi, onda sam ja zaronio i našao ga… ali kada mi je rekla da joj ga namestim, bilo mi je malo glupo, skupio sam muskost i namestio joj ga. Onda smo se gledali, gledali u sebi sam počeo svašta zamišljati sa sestrom… i na kraju sam je poljubio i uzvratila mi je. Od Tog dana dešava nam se ista priča, izadjemo u park, sedne mi u krilo, pričamo, ponekad se poljubimo, ali osećam da se zaljubljujem polako.