Breaking News

IGRANJE SA ŽIVCIMA Zorici puštali Gastozove scene seksa (VIDEO)

Iako već nekoliko dana Zorica moli da izađe iz vile, produkcija je pripremila novu poslasticu za Dukićevu i poigrala se sa njenim emocijama.


Naime, tokom emisije "Goli život" svi ukućani, uključujući i Zoricu, imali su priliku da na monitoru gledaju kako se smenjuju scene seksa između Gastoza i brojnih učesnica "Parova".

Tako su se podsetili scena iz toaleta sa Macom i Tijanom Ajfon, kao i oralnog seksa ispod pokrivača sa Natašom Šavijom. Iako se Zorica trudila da sakrije emocije, kada su pustili snimak na kojem je Gastoz grli i teši, Dukićeva je briznula u plač i napustila dnevnu sobu.
Kada je malo došla sebi, ponovo je molila Marića da je pusti kući:
- Pustite me, ja nisam igrač, nisam folirant. Ja sam ovog dečka iskreno volela i volim ga, to zna ceo svet! Nema potrebe da me više maltretirate, je l' treba da mi se smeje narod? Ja znam da je ovo gledaocima zanimljivo, ali dosta mi je svega!
Ni Gastozu nije bilo svejedno dok je sve ovo gledao.
- Igrate se sa tuđim životima, ali imate sva prava to da radite. Ja ne mogu da uđem u produkciju i popi**m se po miksetama. Mene zabole, ali mi je žao nje. Radite šta god hoćete sa nama, samo ne daj bože da vam se sve vrati. To je sve što mogu da kažem - poručio je Nenad produkciji.
Inače, i Lepa Lukić koja je bila gost "Golog života" zamolila je Marića da pusti Zoricu da završi takmičenje, jer je očigledno da devojci nije dobro.