Breaking News

Napa*ena sam na komšiju već dosta dugo ali me nervira njegova zena. Pretvaram se da sam joj dobra prijateljica a ubila bih je! skoro sam im napravila opasnu svadju



Napa*ena sam na komšiju već dosta dugo ali me nervira njegova zena. Pretvaram se da sam joj dobra prijateljica a ubila bih je! skoro sam im napravila opasnu svadju, smejala sam i uzivala kao nikad. Kad mi je kuvala kafu moja “prijateljica” ja sam brzo stavila svoje gaćice u njegovom ormaru. I čula sam juče kako su se svadjali oko toga, ali na moju zalost jos su zajedno. Imate vi neku bolju ideju kako da rastavim golupčiće?  Ispovest: Kada završim na spravi za ruke u teretani, pošto dižem nekih 15-20kg, uvek stavim onu malu kukicu na 2,3 tega više, npr na 30-40kg, da ovi koji dođu posle mene ne pomisle kako sam slabić. Ispovest: Sin sav uzbuđen kada sam ga uzela iz vrtića kaže: mama znaš da je kuvarica Mica Deda Mrazov pomagač, danas sam je video kako krišom nosi paketiće na sprat. Ispovest: U drugom stanju sam. Treće dete. Sve ljude u firmi lažem da je trudnoća neplanirana da me ne bi osuđivalii i da bih se lakše vratila na posao! Bože dragi užasavam se ovog društva!