Breaking News

Djevojka me se**ualno iskorištava. Ne mogu to više podnijeti, poslije svakog se*a mi kaže da odem kući. Uvijek ima puno obaveza poslije, a ja bih nekad ostao kod nje i prespavao.



Djevojka me se**ualno iskorištava. Ne mogu to više podnijeti, poslije svakog se*a mi kaže da odem kući. Uvijek ima puno obaveza poslije, a ja bih nekad ostao kod nje i prespavao. Ponekad hoće akciju više puta tijekom iste večeri i nakon toga budem mrtav umoran, a ona me i tad otjera kući. Nije problem u mojoj izvedbi, jer uvijek traži još… Ne znam u čemu je problem… Zašto me tjera kući ? Sama živi i nema muških prijatelja. Ispovest: Jednog petka sam se toliko napio, da sam zdrmo konobara za rame i reko “brate nešto mi ima u piću”, pogledo me mizerno, potapšao me, i rekao: “to ti je led burazeru”.