Breaking News

Nekada su ga maltretirali u školi zbog debljine. Za godinu dana se prepolovio. Sada izgleda kao maneken

Dečko koga su u školi maltretirali i zvali “debeli”, izgubio je skoro polovinu svoje telesne težine za godinu dana i sada izgleda fenomenalno.


Dvadesetdvogodišnji Ostin Šiflet iz Virdžinije ima jako loša iskustva iz škole, a zbog dece koja su ga malterirala izbegavao je da ide na časove. Dane je provodio zaključan u svojoj sobi, igrajući video igrice po ceo dan uz brzu hranu i gazirane sokove.


Posted by Austin Shifflett on Tuesday, May 26, 2015
 Mislio je da ima oko 110 kilograma, ali je doživeo ogroman šok kada je jednog dana, sa  17 godina, odlučio da se izmeri i shvatio da zapravo ima 147 kilograma!

Za pomoć se obratio svojoj baki koja je uz pomoć Atkinsove dijete izgubila dosta kilograma pa je i on odlučio da proba.



Smanjio je unos ugljenih hidrata, potpuno izbacio grickalice i brzu hranu i krenuo redovno u teretanu.

U prva tri meseca izgubio je 36 kilograma i to mu je dalo motivaciju.



- Na početku sam u teretanu išao samo kasno noću kada niko nije mogao da me vidi. Trebalo mi je deset meseci da izgubim 70 kilograma – rekao je Ostin.

Gubitak kilograma nije popravio samo njegovo zdravlje , već je povećalo i njegovo samopouzdanje.



- Ovo je promenilo moj život na mnogo načina. Ranije sam bio jako stidljiv, a sada imam mnogo više samopouzdanja. I sa devojkama je situacija mnogo bolja – otkrio je on.



Ostin trenutno prikuplja novac za operaciju kojom će odstraniti višak kože i planira da upiše sportsku medicinu kako bi pomogao ostalima da poprave svoj životni stil.