Breaking News

16 stvari koje vam niko nije rekao o gubljenju nevinosti


Gubljenje nevinosti je za mnoge velik i ozbiljan korak. Zato je sajt Buzzfeed rešio da mnogima olakša ovo iskustvo sakupljanjem saveta koje su podelili korisnici brojnih društvenih mreža.


Ovo su stvari koje ljudi koji su izgubili nevinost nisu znali, ali bi voleli da je bilo suprotno.
Sajt je do odgovora stigao putem Fejsbuka, Reddita i mejla, a ovo su neki od najkorisnijih saveta koji vam mogu poslužiti prilikom gubljenja nevinosti:
1. Veoma je teško dostići vrhunac kada koristite kondom.
2. Piškite nakon seksa. Ozbiljno, piškite nakon seksa.
3. „Rupa“ je znatno niže nego što to možda mislite.
4. U pitanju ne mora da bude osoba u koju ste zaljubljeni, već samo ona do koje vam je stalo.
5. Voleo bih da mi je neko objasnio da gubljenje nevinosti ne mora da podrazumeva seks sa muškarcem – ona se može izgubiti i sa ženom.
6. Prvi put će verovatno trajati „celih“ 30 sekundi. Budite spremni da koristite ruke i usta sve dok ne budete bili spremni za drugu rundu.
7. Voleo bih da sam znao da je moguće naneti previše lubrikanta.
8. Početnici bi trebalo da izbegavaju vodene krevete.
9. Voleo bih da sam znao da će me pesma koja je tog trenutka išla u pozadini progoniti do kraja života.
10. Prvi put nikada nije dobar.
11. Osećaćete se krajnje ranjivo.
12. Glumljenje orgazma je znatno teže nego što mislite.
13. Voleo bih da sam u tom trenutku znala da sam alergična na lateks.
14. Automobil nije savršeno mesto za gubljenje nevinosti.
15. Tečnost prosto ispada iz vas. To nisam znala.
16. Seks nije isto što i ljubav.
  • AUTOR: BUZZFEED