Breaking News

zašla sam u neki klub, igrala, plesala i tu sam privukla pažnju dvojci muškarca koji su sedeli za separe. Pozvali su me da dodjem kod njih, pristala sam, t



Izašla sam u neki klub, igrala, plesala i tu sam privukla pažnju dvojci muškarca koji su sedeli za separe. Pozvali su me da dodjem kod njih, pristala sam, tu smo pili skupo vino, šampanjce, videlo se da su momci otmeni i da imaju puno para. Jedan koji je sedeo sa moje desne strane je zavukao svoju ruku ispod moje suknje i počeo je da mi dzara pi*ku, napalila sam se i nisam ga prekidala. Drugi koji je sedeo sa moje leve strane me je žvalavio. Odjednom je zastao i pitao me da odemo kod njega da se malo zabavimo. Pristala sam, kada smo došli pala sam na dupe kada sam videla stan u fullu opremljen, sve je bilo skupo. Pipali smo se, hvatali, jedan odpozadi, jedan od napred. Tanka opna je razdvajala moju g*zu od moje pi*ke. Tako da su im se ku*cevi medjusobno dodirivali. Palila me je sama pomisao na to. Pomislila sam da mogu da uživam jos vise ako im naplatim je*anje. Ionako imaju mnogo para, em dobijem se*sualni uzitak em novčani.. Kada su sv*sili i dok sam se oblačila rekla sam im da sam prostitutka i da naplacujem užitak. Oni su se smejalii i drsko me izbacili iz stana. Tako mi je to kad hoću i jare i pare.