Breaking News

Sve je pocelo prije odprilike godinu dana …. zivim sa tatom i mamom u jednom tuzlanskom naselju nismo ni bogati ni siromasni recimo prosjecna familija … da se vratim na temu jedne noci dok je mama bila kod moje tetke tj svoje sestre bila sam sama kod kuce i u kas




Sve je pocelo prije odprilike godinu dana …. zivim sa tatom i mamom u jednom tuzlanskom naselju nismo ni bogati ni siromasni recimo prosjecna familija … da se vratim na temu jedne noci dok je mama bila kod moje tetke tj svoje sestre bila sam sama kod kuce i u kasne sate sam legla u krevet da spavam .. tata je bio u kafani kao i inace … dosao je kuci oko 12 sati u veoma pripitom stanju i legao pored mene u moj krevet mislila sam da su ga neke emocije proradile dok nije poceo da mi dira mackicu i da me stisce za sise .. u tom trenutku nisam znala sta da uradim bila sam u blagom soku samo sam sutila i pravila se da spavam…tu noc mi je zeo nevinost…vec godinu dana se redono zadovljava samnom,a meni se to vec svidza…cak sam i razmisljala da ubijem mamu :S