Breaking News

Prošle godine za doček nove godine, moj brat je glumio Deda Mraza, bile su tu moje drugarice iz škole, sve su se drugarice naložile na brata i posle nekog vremena kada su se opile krenule su sve na njega da ga skinu. On se nije odupirao, gledala sam brata kako se skida i kako nabija drugarici u pi*ku, čak sam se i ja bila ovlažila… otišla sam do kupatila i pazila sam je dok nisam svrsila, posle sam bila normalna.

Prošle godine za doček nove godine, moj brat je glumio Deda Mraza, bile su tu moje drugarice iz škole, sve su se drugarice naložile na brata i posle nekog vremena kada su se opile krenule su sve na njega da ga skinu. On se nije odupirao, gledala sam brata kako se skida i kako nabija drugarici u pi*ku, čak sam se i ja bila ovlažila… otišla sam do kupatila i pazila sam je dok nisam svrsila, posle sam bila normalna.