Breaking News

Prije nekoliko mjeseci sam izasla sa momkom na kafu sa kojim sam se upoznala preko fb i dog smo se da se upoznamo uzivo i tako izadjemo na kafu,i sve je bilo dobro on se meni jako svid



Prije nekoliko mjeseci sam izasla sa momkom na kafu sa kojim sam se upoznala preko fb i dog smo se da se upoznamo uzivo i tako izadjemo na kafu,i sve je bilo dobro on se meni jako svidio po izgledu ,medjutim kada smo krenuli kuci kada je konobar dosao naplatit mislila sam da ce on platit i za mene i za sebe ali ja sam platila za sebe,i bilo mi je to nekako glupo i ne kulturno sa njegove strane,i od tada mi se jako zgadio jer je izgledao kao neka seljacina jer mi se nikad nije ovo dogodilo uvijek bi meni momci placali pice jer to tako i ide,i eto svidio mi se ali jbg kada je seljak,jesam u pravu ??