Breaking News

Prije 10 dana kada sam se vraćala kući sa drugaricinog rođendana naletila sam na grupicu momaka, bilo ih je četvorica...kao i uvijek samo sam prošla kraj njih i nastavila svojim putem....ali nakon par minuta presjkeli su mi put i počeli dobacivat,



Prije 10 dana kada sam se vraćala kući sa drugaricinog rođendana naletila sam na grupicu momaka, bilo ih je četvorica...kao i uvijek samo sam prošla kraj njih i nastavila svojim putem....ali nakon par minuta presjkeli su mi put i počeli dobacivat, pokušala sam se izvuć ali uhvatili su me, počeli su me dirat i skidat mi odjeću, nisam se mogla izvuć...vrištala sam ali niko me nije čuo...silovali su me...najgore je što je jedan od tih momaka sin od najboljeg prijatelja mog oca....a i rodicin momak....nisam nikome smjela reći za to....bojim se...rekli su ako ikome kažem da sam gotova....imam samo 15 godina a oni su po 3-4 godine stariji....šta da radim da li da kažem kome ili da šutim...