Breaking News

Moja bivsa ima rodjenu sestru koja mi se stalno nabacivala i flertovala sa mnom kada mi devojka nije u prostoriji a kada ja nisam tu njoj je punila glavu kako sam ja ovakav i onakav i kako treba da me ostavi. Jednom me je pozvala na mob sa razlogom kako mi je devojka bolesna, otišao sam da vidim šta joj je, nije bilo nista, nego cista izmisljotina da bi me videla, tog danaa mi je nudila se*s, sto sam je naravbo odbio.

Moja bivsa ima rodjenu sestru koja mi se stalno nabacivala i flertovala sa mnom kada mi devojka nije u prostoriji a kada ja nisam tu njoj je punila glavu kako sam ja ovakav i onakav i kako treba da me ostavi. Jednom me je pozvala na mob sa razlogom kako mi je devojka bolesna, otišao sam da vidim šta joj je, nije bilo nista, nego cista izmisljotina da bi me videla, tog danaa mi je nudila se*s, sto sam je naravbo odbio.