Breaking News

mam 22 godine, roditelji su mi poginuli ’99 godine za vreme rata. Deda mi je tad’ radio u Beču, tako da nije bio u Srbiji, inače bi i njega izgubila. O

Imam 22 godine, roditelji su mi poginuli ’99 godine za vreme rata. Deda mi je tad’ radio u Beču, tako da nije bio u Srbiji, inače bi i njega izgubila. On je taj ko me je odhranio, školovao, uvek davao pare. Ali u poslednje vreme počeo da me gleda drugim očima. Jednom dok sam spavala ušao je u subu i mazio me po celom telu, ja sam bila svesna toga sta se dešava i nastavila sam da se pretvaram da spavam. Onda mi je počeo maziti gu*u i stavio mi je prst… ujutru kada sam se probudila sve normalno, kao da se nista nije dogodilo. Sasvim normalno se ponasao. Ali uvece opet ista priča… lezao je pored mene i nabio mi prstic i počeo je da mi liže gu*u, ja onako “šta radiš to deda?” on je samo izjurio iz sobe… ne znam sta da radim, da li daa ga napustim i da se osamostalim