Breaking News

Majka me je prvi put me je poslala muškarcu kad sam bila osmi razred. Bila sam dete i nisam znala ni kuda idem, ni šta treba da radim. Rekla mi je da mu tražim vegetu,



Majka me je prvi put me je poslala muškarcu kad sam bila osmi razred. Bila sam dete i nisam znala ni kuda idem, ni šta treba da radim. Rekla mi je da mu tražim vegetu, što sam i uradila. Monstrum nije oklevao ni sekund. Stavio mi je malo vegete u džep, a onda krenuo to da naplati. Zaključao me je u sobu i počeo da me skida. Molila sam ga da prestane, ali on je izvadio penis i silovao me. Obukla sam se i pobegla biciklom kući“. Sve što sam dobijala od mušterija odmah sam predavala majci. Sledeći put sam morala da odem kod drugog čoveka i da mu zatražim vino. Sve što sam dobila nakon seksa, morala sam da predam majci. Sećam se da je da je jednom došao muškarac koji me je uveo svoj automobil i odvezao do hidroelektrane. Spustio je sedište i prisilio me na seks. Sve vreme sam morala da ćutim o tome šta mi majka radi, iako sam više puta želela da se požalim ocu. Godinu dana od prvog silovanja, poslata sam kod muškarca da mu zatražim hranu. Dok je u ruci držao zamrznuto pile, prislonio mi je penis u ruku i rekao da će mi pileće  meso dati kao nagradu. Majka je podvodila i mlađu sestru, a prvi put poslala ju je mušteriji kad je imala 14 godina. Slala je s papirićima na kojima je bila cena. Nikada mami neću zaboraviti ovo!