Breaking News

Imala sam dečka od svoje 18. godine. Kada smo se upoznali on je imao 23 i važio je za velikog ženskaroša. Uvek je bio sa najlepšim devojkama, ali nikad nijednoj nije dao epitet njegove devojke, za njega su sve one bile prolazne. Nisam htela da budem s njim, jer sam znala da ću završiti kao i ostale, ali ne lezi vraže, zaljubila sam se do ušij



Imala sam dečka od svoje 18. godine. Kada smo se upoznali on je imao 23 i važio je za velikog ženskaroša. Uvek je bio sa najlepšim devojkama, ali nikad nijednoj nije dao epitet njegove devojke, za njega su sve one bile prolazne. Nisam htela da budem s njim, jer sam znala da ću završiti kao i ostale, ali ne lezi vraže, zaljubila sam se do ušiju. Hodali smo nekih 3 meseca i ja saznam da me prevario. Ostavila sam ga. Pokušavao je da me vrati, pola godine se trudio, zaboravio je sve ostale i ja mu pređem preko svega. 3 godine smo bili zajedno, najlepši period mog života. A onda dolazi greška zbog koje se i dan danas kajem, otišla sam u inostranstvo da završim fakultet. Ostala sam tamo 10 godina, udala se i rodila sina. Bila sam ubeđena da volim mog muža i da je on samo mladalačka ljubav. Vraćam se u Srbiju, on oženio moju nekadašnju najbolju drugaricu. Rodila je tri devojčice. Na svadbi njene sestre ja sa mužem gledam njega sa kćerkama i onda momenat kada shvatam, promašila sam život...