Breaking News

Drugarica i ja smo lezale u njenom krevetu i ona me je upitala “Je li ti netko gurao ku*ac u guzu?”. Potvrdno klimajući glavom sam odgovorila. Tu noć smo puno razgovarale o seksu i to zaista iskreno i veoma slobodno. Verovatno, baš takav razgovor probudio je u nama skrivene strasti i počele smo jedna drugu da skidamo diveći se međusobnim oblinama. Oduvek sam bila svesna njene lepote, ali kad sam je videla golu oduševila sam se. Imala je ogromne čvrste grudi, za razliku od mene. Obrijana pi*ka, a tek njena


Drugarica i ja smo lezale u njenom krevetu i ona me je upitala “Je li ti netko gurao ku*ac u guzu?”. Potvrdno klimajući glavom sam odgovorila. Tu noć smo puno razgovarale o seksu i to zaista iskreno i veoma slobodno. Verovatno, baš takav razgovor probudio je u nama skrivene strasti i počele smo jedna drugu da skidamo diveći se međusobnim oblinama. Oduvek sam bila svesna njene lepote, ali kad sam je videla golu oduševila sam se. Imala je ogromne čvrste grudi, za razliku od mene. Obrijana pi*ka, a tek njena čvrsta, okrugla guza! Ni moje telo nije manje privlačno od njenog, bez obzira što su mi grudi malene. Kao i njena i moja je pi*ka obrijana. Ponosna sam na nju i često je gledam u ogledalu, mazeći je pritom različitim predmetima, a najviše se volim samozadovoljavati svojim razigranim prstićima. U takvim trenucima uvek zamišljam neki jezik na njoj, to me jednostavno dovodi do ludila. Mnogo puta sam zamišljala kako je liže baš ženski jezik. Moram ti pomirisati pi*ku. Oduvek sam razmisljala da li i druge pi*ke mirišu poput moje. To mi je rekla drugarica a onda je gurnula glavu među moje noge. Posmatrala sam je sa velikim uzbuđenjem dok je proučavala moju pi*kicu. Čas ju je širila prstima, pa ju je nježno ljubila i neprestano pri tome uvlačila njezin miris u sebe a onda je gurnula jezik duboko u moju pi*ku. Zadrhtala sam celim telom, primila sam je za glavu i gurala je još više prema sebi. Prstom je kružila oko mog anusa, a potom je gurnula je celi kažiprst u moju guzu. U prvom trenutku malo sam se ukočila, ali kasnije sam sve više u tome uživala i prepuštala se njezinom ubadanju koje je bilo sve brže i dublje. Drugarica me je poljubila u usne, pa se nakon toga namestila tako da i ja mogu obraditi njenu lepu pi*ku. Smestila se iznad mene i takoreći mi je skroz sela na usta. Prekrasno je mirisala i njena vlažnost močila je celo moje lice. Slasno sam je lizala. Bio je prekrasan pogled na njenu navlaženu pi*ku i na njene prekrasne guzove. Kao i ona meni i ja sam ubadala njen anus prstom. Tako smo se jedno vreme zadovoljavale međusobno i nikako da se zasitimo. Posle je drugarica legla leđima na krevet i držeći svoje grudi, nežno mi je rekla da namestim svoju pi*ku na njene bradavice. Nije mi trebala dvaput ponoviti. Odmah sam to učinila. Strasno sam trljala svoju pi*ku o njene bradavice osećajući pritom poseban doživljaj, još nedosegnute strasti, a ona je snažno tresla svojim grudima izazivajući tako kod mene još veću strast. U tom trenutku, moram priznati, osetila sam i silnu želju za ku*cem. Počela sam se na njezine grudi prosto nabadati. Bila sam sve bliže vrhuncu, ali da bih svr*ila trebala sam osetiti nešto tvrđe i čvršće. Posegla sam rukom prema malom stolu i uzela sveću koju sam dala drugarici u ruke. Ona je odmah znala što treba činiti. Prvo ju je uzela malo u usta, olizala je, i tada ju je počela gurati u mene. Sve dublje i sve brže. Čučnula sam iznad nje i počela brzo mešati bokovima. Moji uzdasi bili su sve glasniji i kad sam počela svršavati celo telo mi se trzalo od strasti i velikog zadovoljstva. Onda mi je drugarica rekla da ona želi da svr*i tako što ću joj olizati pi*ku. Podigla sam joj noge i celim svojim licem masirala sam njeno međunožje, gnječila njene guzove i prstom ponovo ubadala njenu guzu . Slasno sam sisala njen nabrekli kli*oris, koji je bio sve tvrđi i tvrđi. Imala sam osećaj kao da će me celu ugurati u sebe, što sam zapravo i želela. Celo moje lice stapalo se s njenom pi*kom i guzovima i jedva da sam mogla disati. Napokon sam osetila njene slatke orgazmičke sokove koje sam sve polizala. Eto tako smo se zabavljale i uživale moja drugarica i ja. I dalje se viđamo, družimo i se*samo. Naravno, nismo zaboravile ni muškarce. Sad zapravo razmišljamo da se udružimo s dvojicom, ili više njih, i da na taj način još više obogatimo naš se*s.