Breaking News

Bila sam u kratkoj poseti drugarici, i sada sam se vracala kuci. U kupeu je sedeo bracni par pristojnog izgleda, mogli su imati cetrdesetak godina sa dvoje slatkih klinaca, i jedna starija gospoda



Bila sam u kratkoj poseti drugarici, i sada sam se vracala kuci. U kupeu je sedeo bracni par pristojnog izgleda, mogli su imati cetrdesetak godina sa dvoje slatkih klinaca, i jedna starija gospoda. Nekako sam se progurala do svog mesta saplicuci se o stvari koje su klinci vec razbacali po podu. Slucajno sam kolenom okrznula nogu glave porodice, izvinula sam se. Ljubazno se osmehnuo, ali kako me je samo pogledao ispod oka! Osetila sam blagu, ali zacudo prijatnu jezu od njegovih ociju koje su me tako prostrelile. Sela sam tacno naspram njega, i pokušala da povucem na dole svoju tesnu i kratku suknjicu. Imam dvadeset jednu godinu,lepo se oblacim,i stvarno dobro izgledam. Još jedanput me je odmerio od vrhova mojih špicastih cipelica sa visokom štiklom, preko mojih lepih vitkih nogu u svilenim hulahopkama sve do otkopcanog dugmeta na mojoj tankoj košuljici koja je ipak pristojno skrivala moje male, ali cvrste grudi. Predstojalo je dosadno klackanje od nekoliko sati, ili sam ja bar tako u tom trenutku mislila.
Izvadila sam casopis iz torbe i ovlaš ga prelistavala, povremeno gledajuci na jednolicni krajolik kroz koji smo prolazili. On je i dalje povremeno bacao kratke poglede ispod oka na moje noge i kraj moje suknje.Nesvesno sam cvršce stisnula kolena.