Breaking News

UŽASNO: 29-godišnja djevojka dan i noć gledala nemoralne filmove! I EVO ŠTA JOJ SE DESILO…

Na prvi pogled, Izzy Barnett izgleda kao obična 29-godišnjakinja. Rijetki su znali ova djevojka krije mračnu tajnu – da se oporavlja od ovisnosti o nemoralnim filmovima sek*ualnog sadržaja. Izzy je prvi takav film pogledala kao 22-godišnjakinja. Se*sualno neiskusna, očajno je željela impresionirati svog tadašnjeg momka. Nije imala pojma da bi uskoro postati ovisna o ovim filmovima, koje je gledala i po devet sati dnevno. Njena opsjednutost nije uništila samo vezu s momkom, izgubila je posao


– Toliko sam bila ‘navučena’ da moj život nije bio vrijedan življenja. Ništa mi nije bilo važno osim šta ću sljedeće gledati. Često bih bila toliko zadubljena u te filmove da sam znala zaboraviti jesti i spavati. Kada se sad sjetim toga, osjećam se bolesno – priznaje Izzy.

Ona misli da je postala ovisna jer je bila ranjiva.

– Bila sam izgubljena, odustala sam od kursa fotografije na univerzitetu i nisam imala nikakav pravac u životu. Upoznala sam muškarca koji je bio šest godina stariji od mene, a bila sam tako počašćena njegovom pažnjom da sam pristala s njim pogledati film kako bismo pokušali, mislili smo, začinili malo stvar u spavaćoj sobi. Bio je iskusniji od mene i bila sam prestravljena da će izgubiti interes za mene ako ga ne budem mogla pratiti – kazala je.

Izzy je imala kaže – normalno, sretno djetinjstvo. S roditeljima nikad nije razgovarala o se*su, a kao tinejdžerka nije žurila izgubiti nevinost.

Međutim, 2008. godine je upoznala starijeg muškarca, a to je poslije izazvalo niz događaja koji će dovesti i do ovisnosti.

– Bio je lijep i šarmantan. Dobila sam posao u trgovini odjeće, a koji mi se nije sviđao, a živjela sam s roditeljima. On je ispunio prazninu. Spavali smo samo nekoliko dana nakon što smo se upoznali, i naš je odnos ubrzo postao samo se*sualan – priznala je šta su urdaili.

Dva mjeseca kasnije, momak joj je predložio da gledaju film nemoralnog sek*ualnog sadržaja.

– Nisam bila sigurna da će mi se svidjeti, ali jeste – kaže iskreno 29-godišnjakinja.

Uskoro su počeli živjeti zajedno, i sve se vrtilo oko tih filmova. Odmah po dolasku s posla gledali bi film, a onda imali intimne odnose. Nedugo zatim, filmove bi gledali po cijelu noć, ne bi stigli ni jesti.

Na poslu je bila umorna jer je bila nenaspavana, a prijatelje je počela izbjegavati jer je radije gledala filmove.

– Duboko u sebi sam znala da moja veza nije normalna. Osjećala sam se praznom, nisam osjećala ljubav ni sigurnost. Nismo izlazili na večeru, nismo išli u kino niti se viđali s porodicom. Nismo imali vremena, jer smo bili prezauzeti gledanjem toga – kaže.

A kad je njen momak bio odsutan zbog posla, počela je gledati filmove sama. Nakon toga. više nije obraćala pažnju ni na momka, samo su bili važni filmovi. U ljeto 2010. godine je on iselio.

Tada se vratila roditeljima, ali bila je jako usamljena, pa joj je gledanje nemoralnih filmova ispunjavalo praktično sve vrijeme. Gledala je sve što može naći, a usput brinula da njeni roditelji ne otkriju šta radi po cijeli dan. Plaćajući pristup eksplicitnim stranicama, na kartici se zadužila 2.500 eura. Pokušala je tada riješiti se svoje ovisnosti, ali bezuspješno.

Tek 2013. godine, nakon terapije, uspjela je izliječiti se ovisnosti. Priznala je i roditeljima, a oni su joj pružili punu podršku. Sada je sama i kaže da traži iskrenu ljubav.