Breaking News

Skupilo se društvo i odemo mi kod jednog retardiranog druga jer živi sam i nema ko da nam smeta. Kupili pivo, vinjak


Skupilo se društvo i odemo mi kod jednog retardiranog druga jer živi sam i nema ko da nam smeta. Kupili pivo, vinjak… duvali smo vuju brate… opili smo se kao pi*ke. Moj drug “frajer” poznavao neke ribe u Smederevu, ode on po njih, dovede ih on, a one obukle neke minice do pi*njaka da izvinete. E sad, nateramo mi te ribe na alkohol, vutru, dobro ih zagrejemo… ribe već ne znaju za sebe, pošandrcale načisto. Sad svako odveo po jednu u sobu. Odvedem ti ja jednu, legnemo mi u krevet i kreće akcija. Cepaj majicu, liži po vratu, stomaku, guraj prste brate… već kad sam se zavukao u međunožje, sine kad sam joj skinuo gaće, kad izlete neki smrad zamalo kad se ugušim… au brate, sta ću, kako ću sad, ako sad odustanem oseća će se glupo… “čekaj maco da zapalim vuju” – reče ja njoj. Povučem ja koji dim odradim se dobro, prekrstim se pa krenem… imao sam osećaj kao da kanalizaciju lizem a ne pi*ku. I posle toga sam je dzvokao celu noc i tako nam se veče završilo.