Breaking News

Otišao ja sa devojkom u seksi šop i nakupovali smo sve i svašta… korpa je bila puna, moja devojka je iznenada ubacila i vibrator za koji nisam ni znao da ga uzela…



Otišao ja sa devojkom u seksi šop i nakupovali smo sve i svašta… korpa je bila puna, moja devojka je iznenada ubacila i vibrator za koji nisam ni znao da ga uzela… na kasi kada sam trebao da platim prodavačića se nasmejala i rekla “mladi sve više nastrani” i pogledala u mene. Prodavačica mi nije bila jasna a ni devojka šta će njoj vibrator pored mene živog.  Ispovest: Završen zadnji razred osnovne škole kao i čitavo srednje obrazovanje, diplomirani pravnik, ispunjen životni cilj sa jednom olovkom. 10 godina mijenjam punjenje u jednoj te istoj olovci, ona mi je amajlija za sreću i besmisleno mi je napisati bilo kakav sadržaj duži od 3 reda, nekom drugom olovkom.