Breaking News

"NEĆEMO UMRETI OVDE, VOLIM TE": Neverovatna priča para koji je preživeo masakr u Parizu!


Britanac iz Saut Šildsa rekao je svojoj djevojci "Volim te" dok se pripremao za smrt. Ona mu je prkosno odgovorila da njih dvoje "neće umreti ovde večeras"


Majkl je detaljno opisao kako je gledao dva naoružana napadača kako ulaze u dvoranu u petak uveče.
– Naredili su svima da legnu pre nego što su počeli da pucaju iz automatskog oružja po bespomoćnim žrtvama, praznivši šaržere, da bi ih nakon toga ponovno napunili i počeli ponovno da pucaju – rekao je Majkl.
Britanac iz Saut Šildsa rekao je svojoj djevojci “Volim te” dok se pripremao za smrt. Ona mu je prkosno odgovorila da njih dvoje “neće umreti ovde večeras”.
Majkl, koji je prisustvovao koncertu grupe”Eagles of Death Metal” u Parizu rekao je za BBC da je dvoje mladih ljudi posetiocima prišlo iz zadnjeg dela arene.
– Otvorili su vatru iz, kako je meni izgledalo, kalašnjikova. Jednom sam uspeo da vidim lice, a drugog nisam video. Doduše, svega se sećam kroz maglu – dodao je Michael.
– Zgrabio sam devojku, povukao je na pod kako bih je zaštitio. Pokušali smo da se probijemo do izlaza, ali to nije bilo moguće zbog gužve. Pucali su iz automatskog oružja i ljudi su počeli da padaju. Nisam čuo da su napadači išta govorili, samo su pucali i pucali. Bilo je neverovatno – rekao je Majkl.

Majkl je spazio izlaz pored pozornice, ali kada je pokušao da krene prema njemu nije mogao da se probije dalje zbog velikog broja ljudi koji su počeli da se penju preko njega kako bi stigli do tog istog izlaza.
– Pomislio sam, ako počnu opet da pucaju, pogodiće nas pa sam se popeo na svoju devojku ne bi li je zaštitio svojim telom. Njoj je neko bio na glavi, a meni su noge bile zgnječene. Oko nas je bilo i povređenih i mrtvih. Mislio sam da ću umreti pa sam devojci rekao da je volim. Šta čovek u takvoj situaciji može da učini? Očekivao sam da ću umreti, pa sam čekao – rekao je Majkl.
Međutim, rekao je da je njegova devojka ostala snažna tokom celog događaja.
– Rekla mi je da nećemo umreti ovde večeras, stvarno je bila jaka – dodao je Majkl.
Britanac je opisao da je dvorana bila poput “klaonice” dok su napadači kontinuirano pucali po publici.
Printskrin: Youtube / WarLeaks
Printskrin: Youtube / WarLeaks
– Ljudi su padali, vrištali, borili su se za svoje živote. Hteli su da pobegnu. Čak i oni koji su bili jako povređeni nisu bili glasni, verovatno ne želeći da privuku još metaka – rekao je Majkl.
Majkl kaže da je jedan od napadača navodno rekao da su došli ovde zbog ‘vašeg predsednika Holanda’ verovatno referišući na francusku vojnu aktivnost u borbi protiv Islamske države u Siriji.
– Najsablasniji deo napada je bilo slušanje menjanja šaržera na puškama zbog tišine koja je vladala u dvorani – dodao je.
Foto: Tanjug/AP
Foto: Tanjug/AP
– U jednom trenutku je aktivnost napadača oslabila, a hici su počeli da stižu s više “promišljanja”, nisu više bili nasumični. Nakon toga su se jedna vrata otvorila te sam uočio ručne lampe i baklje i pomislio da bismo ovaj napad možda mogli da preživimo. Kada su policajci osigurali prostoriju rekli su nam da pomeramo ruke ako možemo ne bi li uočili jesmo li još živi - rekao je Majkl.
– Oni žele da nas uplaše – rekao je Majkl.
– Ne smemo da im dopustimo da pobede. Ti ljudi su životinje, oni ne predstavljaju ništa. Oni nisu muslimani, jednostavno su životinje. Kako možete da uđete unutra i pucate po tinejdžerima. Ja imam 30 godina i bio sam jedan od najstarijih na koncertu – dodao je Majkl.
Majkl je u subotu uveče objavio na svom Fejsbuk profilu da su dobro i on i njegova devojka.