Breaking News

Mnogo varam svoju zenu,pre neku noc mi se desilo da sam spavao sa dve svalerke...



Mnogo varam svoju zenu,pre neku noc mi se desilo da sam spavao sa dve svalerke i njom isto vece… mislim da bi me ubila kada bi znala… Ispovest: Od pre par meseci imam jednu prijateljicu sa posla, sa kojom sam se zbližila, ali ima jednu manu. Svake nedelje me zove da idemo po gradu da ona kupuje neku garderobu. Da joj učinim, odem svaki put i po tri sata ona bira cipele ili slično. I pita me: “Pa što ti ne probaš nešto?”. A ja ne mogu da shvatim kako ona ne kapira da nemam para. Ispovest: Mrzeo sam vrtić. Jednom kada me mama dovezla, dok se zapričala sa vaspitačicom, ja sam se iskrao i sakrio nazad u kola, koja su bila otključana. Ležao sam na patosu da me ne bi videla. Nedostatak svog paklenog plana sam uočio kada sam morao da provedem 3 sata u zaključanim kolima, gladan.