Breaking News

Lik koji mi se nabacivao celo vece u diskoteku me je zgrabio za nadlakticu i ugurao u wc. Okrenuo me je licem ka zidu, digao mi ruke



Lik koji mi se nabacivao celo vece u diskoteku me je zgrabio za nadlakticu i ugurao u wc. Okrenuo me je licem ka zidu, digao mi ruke i prislonio me uza zid. Dok je jednom rukom otkopcavao slic, prst druge ruke mi je snazno gurnuo u pi*ku. Vrisnula sam, zabolelo me je. Ali jedva je uspeo da mi ugura tu savitljivu, otromboljenu stvarcicu. Smejala sam se kao blesava, oboje smo bili pijani. Razlika je bila samo u tome, sto nama zenama pi*ka radi i kad smo mrtve pijane. Cucnula sam i stavila ga u usta, ne bi li se ukr**io. A onda je odjednom neko gurnuo vrata. Kopca njegovog kaisa mi je rasekla usnu i slomila zub. Pola diskoteke je gledalo kako pijani i krvavi izlazimo iz wc-a. Neki su se smejali, a vecina se zgrazavala. Mene je blam pojeo zivu.