Breaking News

Imam komšiju i mrzimo se mnogo. Deli nas jedna ograda, prošle godine otrovao mi je psa jer ga nerviralo njegovo lajanje

Imam komšiju i mrzimo se mnogo. Deli nas jedna ograda, prošle godine otrovao mi je psa jer ga nerviralo njegovo lajanje, ja sam mu to prećutao. Pre nekoliko meseci probušio mi je gumu na traktoru. I jednom mi je doslo preko ku*ca sve, posto je kod mene na kuci glavna telefonska kutija, povezao sam fiksni telefon na njegovu telefonsku liniju i zvao sam hotline napravio sam mu ogroman racun za telefon. Sledeca osveta je bila naručio sam mu Dušeci – Dormeo što je morao da plati. Treca osveta stavio sam njegov auto na kupujem prodajem i napisao da prodaje vektru za 500 evra, verovatno ga mnogo uznemiravali. I tako sa komsijom i dan danas vodim rat skrivajuci se. Ispovest: Vraćam se mrtav pijan gajbi, mučim se 15-ak minuta da gurnem ključ u bravu, ne ide, ali neko otključava iznutra. Ja sav srećan, konačno, kad ono, promašio sam sprat. Umesto mog ćaleta, otvara komšija besan, a iza njega žena i ćerke preplašene. Pošto je bila zima, natrontan u kaputu i sa kapom sam izgledao kao provalnik, krenuo komšija da me klepi po glavi, ja kidnuo i sat – dva sam sedeo napolju prepariran da se otreznim i skontam šta se desilo i da pokušam da ubodem sprat.